Junie är tillbaka, Alla ba wohoooooo! :D

Hej på er! Kommer ni ihåg mig? ;) Klart ni gör! Haha! ;D Sen sisst jag bloggade har jag förändrats en hel del, Både personlighet och utseende. Ni alla kanske kommer ihåg mig som en riktigt glad brud och stark, asso inte stark muskler utan ni fattar! Har blivit betydligt mycket svagare, gått upp i vikt, växt två cm! Kämpar mig uppåt för att bli lika stark som sommaren -11 ! Bloggar här för precis som ida skrev är denna blogg så skjukt många minnen! Var lyckligast i världen osv! :') I sommras när jag fyllde 14 vägde jag 35, Typ underviktig.. haha men nu har jag gått upp tio kilo så nu väger jag 45! :D För er som ville veta! :D För tillfälligt är jag sjuk och hemma från skolan, Inte gör någonting vilket suger att vara sjuk! Jag ni fattar! ;) Sommaren börjar komma med stormsteg! I helgen blir det 20 grader?! SJUKT NAJJS! :D Puss och hej det var allt för mig idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0