viksjööööö jaoo

shiiiiat jag är fucking sjuk, helt död jag kan inte röra migg darrar på händerna men ändå är jag VARM.. läskigt :(
lyssnar på deppig musik och typ får tårar när som helst. AHAHAHA okej. över till verkligheten ♥
sov över med stallet (4h) i viksjö (sandviken). vi grilla gjore en galen rolig lek gick mitt i kvällen helt mörkt ut och leta efter nikki som försvann men vi hittade henne tillslut vid huset :)
sen snackade vi galet mycket om allt, för roligt.. jag drack 3eneridrink och 1 kaffe . ändå var jag trött.
jag och nikki och linnea la typ tejp på alla som sov.
sen somna jag och nikki på bordet :D ahaha <3
bilder kommer senare (L)

Kommentarer
Postat av: resume service

Creo que su tercera esposa, es muy similar a su primera esposa, Linda, Paul McCartney. Este factor influyó en su elección

2011-10-11 @ 11:36:59
URL: http://cvresumewritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0