Okey, Allright, It's my turn tonight!

Heyhey!

FÖÖÖÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!

Den här veckan började med att lilla jag blev FJORTON år! Jag har fått en massa fina grejer, kamerastativ, One-peace från Gina, presentkort på Kamera med värdepå ca 2000 krl, en bok omhur mycket Junie älskar mig (gulligt elr?!)

Måndag: Firademin födelsedag med Junie, Ina och Rima hemma hos mig.
Tisdag: Spela fotboll i Edsberg med Junie, Angelica, Frida och Ina. Träffade AK och Jennifer förförsta gången senare.
Onsdag: Drog till stallet med Junie, regnadeså mycket så vi åkte till Kista, åkte och kolla på kamera på kvällen.
Torsdag: AK och Jennifer mötte upp mig efter skolan, vi gick hem tillömig och åt. Dem åkte till stan och jag stallet. En lugn kväll med kebab och film (forever alone).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0