Hemma

Nu är jag hemma :)
"Bad Teacher" var en jättebra film. Eller ja, inte den bästa filmern jag sett men den var rolig och värd att ses, kanske inte för 100 spänn men aja. Jag tänker inte avslöja filmen ifall nån tänkt se den men det vasr en bra ganska så förutsägbar film, men det är romantiska komedier väldigt ofta ;)

Elizabeth är en kontroversiell lärare som svär och är generellt ointresserad av sina elever. När en ny lärare börjar på skolan blir det en fajt mellan skolans mest älskade lärare och Elizabeth om vem som ska vinna hans hjärta.

Idag har det inte hänt så mycket, jag vaknade hemma hos Tove och fixa headern där. När jag kom hem städade jag och såg på "How I Met Your Mother", sedan bio med Tove.

När jag nämnde HIMYM kom jag på att det finns tre bra saker att nämna om mig. Jag är besatt av Eric Saade, HIMYM och The Vampire Diaries. Haha, mina tre identifierare.. Sedan rider jag världens finaste ponny vid namn Marianne (Mira) :)
Puss/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0