Hemma :D

tja tja ;)

nu har jag precis kommit hem från landet, båten oh hej åh hå hihi ;) har haft sjukt trevliga dagar ute på landet och mindre bra på båten då jag inte gillar båtlivet.. och de värsta av allt på båten var nog att de nt fanns någon spegel ?! man ba hallå hur vågar man åka ut med båten utan att de finns spegel. snyfft :( min älskade vän towe var ju på landet oxå och vi hade sketa kul ! :D <3 just nu sitter jag och laddar upp lite bilder på fb och hör hur grannarna har feeeest, najjs :p imorrn tror ja att jag ska t min ponny, vi får se ;) <3 träffar nog oxå nån imorrn :)
två av mina underbara vänner ida oh rima som har så grymt stor
plats i mitt hjärta, älskar er ♥
PUSS //Junie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0