Duvet sånt som gör livet obeskrivligt lättare (2) :D

Anonym om Duvet sånt som gör livet obeskrivligt lättare:
Vilka är det på varje bild? Skriv vad dom heter och berätta lite om dom haha :)

Svar: Visst! Därför får ni bilderna igen med en förklaring ;) Och skriv gärna namn! :D





Lisa: Hon är en sån vän man alltid har kul med och förstår, man kan lita på henne (fast det kan man med alla jag nämner i det här inlägget) och vi har absolut samma humor! Vi träffades genom stallet för 2 år sedan (!!!!!!) när hon börja rida ett litet russ där, jag blev fett glad för Mira är ett russ och hon är 97a så då hade jag en jätterolig ridkompis! Minns fortfarande våran första uteritt!



Malin: Hon är obeskrivlig, vi har känt varandra sen hösten 2002 och hon har alltid varit bland mina bästavänner. Vi har även en sånggrupp tsm, i början var vi nästan grannar och jag, min bror, Malin och hennes bror David umgicks alltid. När hon flytta till Hässelby tappa vi kontakten lite, men vi byggde upp den och försöker ses så mycket som möjligt! 



Frida: Vi förklarade oss bästa vänner i ettan och det står fortfarande fast! Hon är rolig, snäll och öppen tjej, jag tror inte det finns många som inte gillar denhär tjejen. Underbara flicka!



Julia: Vi börja också umgås på dagis, vet dock inte om jag var 4 eller 5, sedan hamnade vi i samma klass och jag, hon och Fabbi var extremt tajta. Visst ledde det ofta till bråk men det var aldrig nåt stort, vi har inte träffats på hela sommarn, VI MÅSTE SKÄRPA OSS! Men hon är en av dem anledningarna att jag inte har såå stor ångest till skolstarten. Hon är verkligen en av dem tjejerna man alltid kan skratta åt, skitrolig tjej fan!



Ina: Vi har känt varandra rätt så länge men det är faktiskt inte förrens denhär veckan som jag insett hur rolig denhär flickan är, hon var snäll och så i stallet och jag blev glad när hon var där men nu är det mer än så! Jag hoppas att vi kommer fortsätta bygga vår relation, för jag trodde jag, Junie och Rima var oslagbara, men även om jag inte såg det så var inte alla pusselbitar på plats tills Ina hoppa in! PUSS!



Fabbi: Jag minns fortfarande när vi blev kompisar i sexårs. Vi har också haft mycket konflikter men det är slut nu, och vi måste ses faan precis som Julia! Henns Göteborska e rolig också ;)



Anna: Ja, jag var tvungen att ta denhär bilden! Vi har känt varandra i 1½ år men under den tiden har vi byggt upp många minnen! Hon är rolig och social till 1000000000, vilket är härligt. Frankrike med dig var skitkul, trots att vi inte alltid kom överens men det vara bara småsaker, hähä. Jönköping var mysigt också! Dig saknar jag också! Vi fyra (Jag, Anna, Fabbi och Julia) is the shit i skolan jaoo!



Rima: Blyg och gullig till pervers och skrattar mycket! Vi har det roligt, alltid! Vet inte vad jag ska skriva för det enda som kan sammanfatta allt är "HAHAHAHAHAH"!



Junie: Det är obeskrivligt fan! Våra planer, våra planer som uppfyllts! Du stannar alltid va? :)
HAHA. Duvet att jag var lite sur på dig i Frankrike och innan Frankrike för att det kändes som du tog mig för givet? :D Det är över nu och minnen är allt som sammanfattar det!



Elin: Alltid rolig, jag minns när jag och Amanda bestämde oss för att få dig att passa in, vi var beredda att göra allt för dig! :D Det var när du precis börjat i KSS btw. 



Emma: Jag missade dig förut insåg jag nu, men jag lovar att jag hade dig i tankarna, hade faktiskt valt ut denhär bilden. Det går i perioder hur mycket vi umgås men vi har alltid kul tillsammans och precis som jag vet du att du alltid kommer ha en plats i mitt hjärta, kanske är det för det vi gått igenom. Allt gråt, men även sjukt mycket glädje! Glöm inte mig precis som jag inte ska glömma dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0