SKRIVA!

Måndag - Tisdag

  • Rima o Jag träffas i Kista
  • Badat i Edsberg, Badberget med Junie, Rima och Ina
  • Hängt på Sportsfältet och spelat fotboll med 4 killar
  • Jag och R har sovit hos J
  • Skypar med folk från Mjölby
  • Jag, R och J somnar kl 04.00
  • Går upp klockan 7 och åker till Kanan
  • Bara jag doppar mig för det är så kallt, vi är helt ensamma
  • Det börjar regna så vi åker till mig
  • Äter lunch at Idas place
  • Drar till Kista
  • Blir jagade av p12or så drar
  • Åker till Akalla
  • Vi åker åt olika håll
  • Köper present till min bror
  • Jag skypar med folk.
Bilder får ni sen.

Idag!

Träffade Frida idag, vi gjorde inte mycket, faktiskt. Vi kolla på "Stockholm Båstad" och spela Wii typ, och pratade en massa såklart! Älskar den tjejen! <3
Och red ut med Junie gjorde jag btw;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0