RIMAAAAAA heter jag <3

sry för jag nt blogga igår sov hos ida så vi kola på film tictanic elr hur man stavar den va grym bra <3
jag har sett den tidigare fast hade glömmt allt så det va skönt tt kolla på den vi skaypa med daniel jocke och junie också :))
idag så vakna vi vid halv elva/ tio.. vaknade med att ida skriker  xD det va en spindel bakom mig AHAHAHAH!!
SNACKA OM HJÄRT ATTACK :O
senare drog vi ut till vällingby hon hon köpte bh och hörlurar jag köpte coola och godis AHAH tjockiss xD
sen drog vi bio kolla på kung fu panda den va bra men lite läskig tyckte jag :/ <3
sen dansa vi hade det kul sen drog vi t hässelby och ida tog en kvällsdropp i stranden :DD<3
de va as kul :DD
danzzzzzzza
hopppp
sööva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0