Milano

Hej, nu är jag hemma från Milano! Tyvärr är min mobil cp så man hittar inte bilderna så man kan flytta över dem till datan så det blir inget.. När vi va där åt vi god Buffelmozzarella, pizza och massa pasta (min smak till hundra procent). Vi var även på konstmuseum 2 gånger och shoppade. Pga. det får ni bara bilder på det jag köpt :)


Grå kofta, Promod - 34€

Kofta/Tunika, Zara - 20€(?)

Tights med läppar på, H&M - 4€

Väska, Roberta Borse - 23€

Tights, H&M(?) - 5€

Linne, Promod - 20€



Idag har jag inte gjort mycket, jag vaknade och var supersugen på att vara vacker så jag sminkade mig ordentligt för första gången sedan skolavslutningen men eftersom jag inte hade så mycket att göra förutom stallet så fotade jag lite och tvättade sedan bort det. 
Min ponny var iaf vääääldigt duktig! 


Bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0