måste skriva av mig lite :)

Hej ! känner att jag behöver skriva av mig lite. måste skriva av mig om hur mycket jag älskar mitt liv ! detta inlägg kommer bli lite egoistiskt över att ja skriver att jag älskar mig själv och mitt liv just nu. men om du inte vill läsa så har ingen tvingat dig men nu kör vi! Jag heter junie och älskar mitt namn, vilket jag inte gjorde förra året då jag inte älskade mitt liv, jag hade inga problem eller så men jag var bara lite allmänt deppig ibland. absolut inget emo men bara lite deppig ibland vilket alla kan vara. Nu för tiden älskar jag både mitt namn och mitt liv. finns inga ord. är stolt över den jag är och är mig själv till 100 procent! Glad, sprallig och framåt hela tiden :D Jag har under åren blivit mindre blyg och vågar prata och vara med öppen och framåt, jag menar vafan kan hända över att vara sig själv varför vara som alla andra? glad chey som tar dagen som den kommer helt enkelt, skiter i folk som är dumma och trycker ner än, men de som är bra att de inte har hänt mig på typ mer än ett år att någon tryckt ner mig visst kan man få bitch blickar och sånt men inget bråk :p iförsig har jag aldrig varit en sån som bråkar elr så vilket är skönt :) jag har jätte lät för att träffa nya och lära känna nya människor ! jag är inte så speciellt smart och de erkänner jag faktiskt ! men folk säger de hela tiden, men de e chill, ja vet, och jag vågar iaf erkänna de ! har världens bästa vänner och en av dom ida hogman, finns inga ord för dig ! kan verkligen berätta allt för dig. alltid vi ! finns så mkt jag skulle kunna sitta och skriva ner nu men jag helt enkelt ÄLSKAR mitt liv och tar dagen som den kommer utan stress och annat skit :D !!
//Junie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0