Måste skria av mig till 3 underbara vänner i mitt liv ♥ /Junie

Ina, asso herregud va många minnen ! Tiden med dig
vi har tillsammans är så sjukt underbar, du får mig att
må så himla bra. Tar med mig på nya äventur, nya
minnen, du är helt enkelt underbar ! när vi är ifrån
varandra märker jag hur mkt jag verkligen saknar
och älskar dig ! Du är min bästavän och kommer
alltid vara de tills döden skilljer oss åt. Alltid ♥
Rima, Kommer ihåg dagen när vi träffades som igår.
Vi va rätt olika och hade nt så mkt att prata om minns
jag, de va i stallet och vi red ut en sväg tillsammans.
Ända sen den dagen har jag vart så himla lycklig
över att just vi träffats. En riktig vän för livet, Vi har
alltid så himla roligt tillsammans och kommer på nya
saker nästintill hela tiden. Tack för att du är så himla
snäll och alltid finns där och lyssnar. Jag älskar dig ♥
Ida, min glädje spridare. Tjejen som alltid har ett leende
på läpparna. Hon man alltid är glad med ! Tack för allt
ida. du är så himla underbar vän ♥ Vad vore jag utan dig?
Ingenting ! Vi var inte heller så himla bra vänner i början
då vi va rätt så olika vi me. Men tiden gick och vi fick
bättre kontakt och började umgås. Nu idag är du en
av mina allra bästavänner och jag ler stort när jag tänker
på de ! Min gläjdespridare de ska alltid vara vi ! ♥
Är så sjukt galet glad över att jag har er tre. Ni är bara bäst ! ♥
Alvarligt talat vet jag inte vad jag hade gjort utan er ?! Jag
kommer alltid finnas här för er i precis alla lägen ♥ Jag kan
inte svara på frågan om jag verkligen förtjänar så bra vänner
som ni, för de vet jag faktiskt inte om jag gör. ♥♥

Kommentarer
Postat av: Frida<3

jag då ;(

2011-08-08 @ 15:20:03
URL: http://fridahynninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0