lite shopping i örebro !

Hejj ;)

Just nu är jag hoss släktingar här i lindesberg och lånar en data så passar på att blogga lite, de e ju kväll så då får man faktiskt va lite osocial känner jag hihih :p idag i morrse åkte jag och mamma in till örebro och shoppade nåra timmar. fanns väldigt många affärer lika som här hemma så de va nice ! :D sedan på eftermiddagen när vi kom hem igen lr inte hem men vi nu säger vi de för de blir enklast hihi ;p då åkte vi till några i släkten och hade lite släkt träff + middag :) sedan var jag, urban, bettan och linda ute med deras båt och badade :) rolig båt som åker fort haha ! :D åt god mat och glass t efterätt haha typiskt svenskt matkost haha men de e ju gott ibland ;) sedan släpte dem av mig och bettan vid deras hus, bettan är ett år yngre än mig. då hoppade vi lite studsmatta, pratade om allt möjligt, jag visade henne lite bilder från min fb hon ville se och så hihi =) här kommer lite halv bra bilder på de jag köpte idag dom är webbcamera bilder och ja lovar att ni får bättre bilder när jag e hemma haha :)

mitt söta M halsband från vet nt nån affär i lindesberg ja fick igår :)

linne från new yorker endast 50 kr ! :)

lite höstig långarmad tröja från gina 149 kr :)

enkelt linne från hm 50 :)


mina nya kärlek ! =D <3 från en väskaffär ja nt kmr ihåg va den hette hihi
men iaf 399 :) galet biligt för en väska ! :) oh min nya kärlek wiie love it <3


vad som mer fick komma hem var en tuptop från gina. bh från cubus. två bikinisar
från stadium :)

vilken pudding ! fast näe.. /PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0