junie in tha house..

okej har fasnat för de ordet :/ igår va ja me ida,danne, anton oh ina :) var i hässelby. haha hade sjukt kul :D sen drog ina vid typ 5 tiden (?) jag, ida, danne och anton bestämde oss för att sova över så vi sov hoss ida. hyrde skräk film men tittade knappt något så var inte så läskigt förutom en gång när typ alla ryckte till haha :p men vi körde kort, snacka, titta film och sådär :) sov 4 timmar inatt, känns rätt bra eftersom skolan börjar imorrn.. :s får fan ÅNGEST börjar åttan och får betyg ! :O alla andra börjar typ 24 så kommer man här och hejsan folket imorrn börjar skolan -.- sedan imorrse eller för en timme sedan åkte jag från ida. orkade verkligen inte åka buss hem så mamma hämtade mig och hon kunde ba komma tidigt. måste fixa lite saker här hemma oxå ska t mamma idag så aa :) tror nog jag träffar ina senare idag oxå :) danne oh anton skulle göra paroid av patrik är du oxå arg. igår/inatt. hahahah sköna asso :D :D :D
erkänn min oh idas är bäst ?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0