Igår jaoo

Ja, ni fick ju typ all information om igår, förutom på kvällen i Edsberg. Vi kom dit och träffa Felix o Company, spela lite, prata lite, men dem var fett jobbiga och tog min väska heeeela tiden, och jag har lixom privata saker där så jag fick nog tillslut och skrek till ordentligt på dem och då drog dem för dem gillade inte när jag fick damp ;D

Men jag tycker dem får skylla sig själva för när man säger till att det räcker så räcker de, men efter 20 ggr så orka jag inte fortsätta försöka så då skrek jag till.. Dessutom e de rätt så omoget o hålla på som dem gjorde. 

Aja, sen gick jag till Ina och sa hejdå till Junie som skulle till Väsby och vi skaffade värsta idéerna hemma hos Ina men det får ni inte höra nåt om för då kommer ni bara sno våra idéer! :D
Nåt pinsamt som hände var att jag gjorde sönder ett glas hos henne.. Jag höll på att tappa min cupcake och typ kasta mig efter den så då slog jag ner ett glas :O 

Uuuusch vad pinsamt!



Filmen vi såg i söndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0