hoon <3/r

är stolt över mig själv börjar vara social i skolan :)
snart kommer läxorna undra om jag klara det jao <<3
igår var jag mwd sabrin hela dan, hon ringde mig vid sista lektionen hon kom till akalla utanför skolan o vi rulla t kista luffade runt snackade sen tagga t hennes kompis sen kom en annan av hennes kompis men som tagga efter ett tagt sen ggick vi tre runt i kista sen träffade två och snackade å massa :D de va sjukt kul jag kom hem vid tio tiden i kvällen sabrin sov över. jag va tjock trött så jag decka dirket.. men sabrin va uppe ett tag sen deckade saft o sabrin
:)
idag:
skolan började 8:20 rullade ut en snabbis t skolan. de började segt sen vare FÖR snabbt..
i rasten tagga jag och sabrin ut o gick runt gick hem käka sen tagga ja t skolan igen  ;)
slutade två kom hit ha vart med safaa pinar och sabrin och inget annat. :P<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att du får en bra kväll! :) <3

2011-08-24 @ 16:29:59
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0