gårdagen..

Sho ! ;) gårdagen va skit najjs. först skolan dårå, hände typ inget där titta på film hela eftermiddagen :p sedan åkte jag. rima. ina. ida t tc och där mötte vi lisa :) sedan gick vi t kungsan. gick lite runt sen kom anna :) gick runt och titta där och hade sjukt kul me dom ! sedan drog ina och rima men vi andra va kvar t halv 8. vid typ 6 började musiken lr festivalen och alla stod i klump och dansa haha. sedan behövde ja och anna gå på damernas haha. ida och lisa märkte inte att vi gått förens vi kom tebax haha :p idag ska jag t stan med ina och kanske towe oh ebba :) måste t en affär där köpa tights som e skit snygga, galet billiga så säkert ingen kvalite men skit samma dom e snygga ! ;) senare tror ja nog vi drar t the voice oxå ville dom, ingen aning vem som sjunger men iaf Chris medina vet ja. :) igår oxå träffa en sjukt snäll kille. smsar me han typ hela tiden hihi :p de sämsta är att han bor typ 1.5h ifrån mig :( <3 bilder kommer senare när jag har min egna data, min e skit trög så nåra fixar den najjs ! :)

PUSS //Junie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0