Don't play with bitches who knows how to play it better.

hhey människor <3
okej jag får skärpa mig på bloggningen .. jaja!
känns som om livet har förändrats, de kanske har det..
över till igår, jag var i ung8 det va galet kul jag va där med nikki&saft&r&O&nadja (L)
folk taffsa det va det som va störande. men vad gör man ? ja exakt, man knullar deras liv :)
mohombi var där han tog av sig tröjan å allt.. snacka om finaste magen man har sett :O
jag kom hem vid halv två tiden ;) (L)
idag hände inget speciellt..
imorrn blir det ung med  cheyyerna vi ska stödja nåra vänner som kommer sjunga&rappa..
yess.. så imorrn ser man mig där !
Well det var nog allt <3 puss/ rima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0