1,5 h åkande och 0.5 h sällskap!

Hej! Nu sitter det en proppmätt flicka vid datorn efter avocado, Yakiniku och tårta, JAG ÄLSKAR FÖDELSEDAGAR!

Japp, min fader fyller år. Pga. det var farmor och farfar där så jag fick pengar (400 kr) till min födelsedag 29 augusti! :D

Idag har jag inte gjort mycket, jag har typ varit hemma tills 16 när jag tvinga min mamma att stjussa mig till Edsberg i en halvtimme för att vara där en halvtimme och åka hem en timme xD

Där var det roligt och värt tiden dock, vi mötte några varav 2 (Simon och Max) spela vi fotboll med i måndags och 1 har jag pratat i telfon och smsat med och lärt känna lite så (Felix). Fast jag var den enda som sa nåt typ xD
Vi var iaf på grillen och jag såg på när de Ina och Junie åt.

Det är typ historien men det var absolut värt resan! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD


/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0